Dagen idag



- bild från i sommras, när vi bara byggde muskler i låg form- 


Dagen idag: 

Vaknade vid halv nio, gjorde mig iording. Sen kom Johanna och hennes mamma och hämtade mig(TACK!), sen så åkte vi och hämtade Kaleria och sen vidare till stallet. Johanna städade sitt skåp och julpyntade. Det blev super fint, hoppas att det kommer ner efetr jul nu också och inte kommer ner i juli, haha! Pratade och hade väldigt roligt:)

Sen vid kvart i två gick jag ner till stallet för att mocka, sen kom mamma och syster. Då red jag och jessica ut en sväng barbacka, red med Elleonor och Zlatan också. Själva ridturen var ju okej, höll bara på att ramla av några gånger för att han är så fjollig ute när det blåser. Idag lyckades han med ett par tvärnitar, bockdampar och helomvändningar, ingår ju inte i något dressyrprogram för att det inte är många som klarar sådana svåra rörelser, haha! Vi travade, galopperade och skrittade.

Men jag är i alla fall nöjd idag, vi hade inga krav utan busade bara.


/Pernilla


Komentera här!♥

Kommentera inlägget här, skulle bli jätte glad!♥ :

Ditt ursnygga namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Din fina blogg:

Din kommentar här , Tack:

Trackback