Dagens ridning =....

Var precis inne på bloggen och kollade vad Pernilla skrivit, ser ju då att hon skrivit om tränset hon beställt! Lite kul att jag spanat på det där tränset väldigt länge och att det var just det tränset!

Gillar att tränset är så "maffigt" och men ändå enkelt! Har nämligen en liknande nosgrimma till ett utav dressyrtänsen i min ägo.


Nu till dagens ridning, som gick väldigt bra! Det fick bli en marin outfit idag och precis när jag hoppade upp började det snöa vilket var väldigt mysigt! Skrittade fram 10 minuter i raskt tempo, jag fixade hörlurarna så att det bara dunkade musik i örat (jag har bara musiken i ett öra för säkerheten). Travade fram och tänkte mycket på min avslappnadhet och att mina ben bara skulle hänga ner vilket gick skitbra kan jag lova!

På långsidorna gjorde jag långa bågar alt korta och lite hastigare för att veta att hon är med i svängarna! När jag kände att hon sprang iväg lite ibland gjorde jag övergångar vid varje bokstav och halter tills hon lyssnade bra, skillnad efter kan man verkligen säga att det blev!

Red ca en timme ink fram och avskrittningen!


Komentera här!♥

Kommentera inlägget här, skulle bli jätte glad!♥ :

Ditt ursnygga namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Din fina blogg:

Din kommentar här , Tack:

Trackback