Har inte loggat på ett tag nu ...

Har ju inte bloggat på ett tag nu men nu tänkte jag berätta vad jag gjort de senaste dagarna.

Torsdag - red ut med jessica i mörkret, var väldigt halt så vi red lite på en äng i närheten, han kändes himla härlig.

Fredag -
riktig genomkörare i ridhuset, vi har nu hållit på ett år med att försöka hitta olika lösningar och inte pressa han nåt, men det har ju inte funkat så nu pressade vi han lite och gjorde sluta efter sluta på diagonalen tills han gav med sig, enkla byten, super samlad galopp. Behövde i princip bara luta mig tillbaka så stannade han upp. Men tills vi kom dit bråkade vi en del.... Tillslut så var han ju i alla fall super fin och Jessica fick trava av honom.. Red nog akvtivt i över en timme. Det är för länge men man måste ju på något sätt lösa det.

Lördag -
skrittade ut med mamma i 1h, mot ågesta bommen. Skrittade i form i princip hela vägen och han tyckte det var jätte jobbbigt. Men det var mysigt att rida ut med mamma som red Zlatan.

Idag - så ska jag rida lektion för Bettan.

Nu kommer förhoppningsvis min uppdatering bättra sig ;)

/Pernilla

Komentera här!♥

Kommentera inlägget här, skulle bli jätte glad!♥ :

Ditt ursnygga namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Din fina blogg:

Din kommentar här , Tack:

Trackback