inte glad just nu!

Just nu är jag precis som rubriken lyder INTE glad.....!! Hade nog skrivit mitt bästa inlägg jag någonsin gjort i denna blogghistorik men vad tror ni händer? Jo jag har skrivit så länge att bloggen varit tvungen att loggas ut. Ja ni vet ju säkert att datan loggar ut blogg.se efter lång tid inne. Jag har suttit och filat på detta fina inlägg från gårdagens ridning och så när jag ska publicera loggas den ut och ALLT försvinner... finns inte en smula kvar av inlägget och jag är dum nog som inte kopierade inlägget eftersom jag lärt mig att detta kan hända,så typiskt!

/ Johanna

Komentera här!♥

Kommentera inlägget här, skulle bli jätte glad!♥ :

Ditt ursnygga namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Din fina blogg:

Din kommentar här , Tack:

Trackback