Johanna vill ha

Något jag själv senaste tiden kollat på är ny hjälm. Är verkligen behövd att få en ny hjälm men det har bara inte blivit av. Antingen har hjälmen passat jättebra men är jätteful på eller så är den skitsnygg men passar inte mitt huvud. Har ganska stort huvud så det blir lätt att hjälmen ser klumpig ut på mitt huvud, tyvärr.

Var inne ett tag på att köpa mig en charles owen, men nej! ALLA i princip har en sådan! Överdriver kanske lite nu men om man är ute på tävlingar så är det faktiskt många som har det. Jag tycker den är snygg men bara att alla har den får mig att inte lika gärna vilja ha den.

Väntat ett tag på att "nya trendhjälmen" ska komma ut men den verkar inte hitta hit... synd! Så nu har jag äntligen kommit på vad jag vill ha för hjälm. Hör och häpna! Efter att se Tinne Wilhelmsson rida med en sådan blev jag lite förälskad när jag insåg hur den passade in i dressyren. Nu menar jag inte de gråa GPA hjälmarna som är trendis i hoppningen....jag menar den svarta skönheten, ingen annan!


GPA evolution pikeur

Alla får ha egna åsikter om vad man tycker är snyggt och fult men denna är något jag verkligen fastnat för! Högst upp på önskelistan! Sedan har jag ju inte testat hjälmen men ska testa den någon dag och se hur den sitter på mig.

Prislappen ligger runt 6000:-

/ Johanna


Komentera här!♥
Postat av: Mil

Dyr ;)

2011-12-02 @ 13:46:55

Kommentera inlägget här, skulle bli jätte glad!♥ :

Ditt ursnygga namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Din fina blogg:

Din kommentar här , Tack:

Trackback