Julbord och lite joggy jalla!

Precis kommit hem från julbordet, var riktigt gott och mysigt med familjen!

Ridningen idag var väldigt rolig! La Venza var väldigt avslappnad och jag lyckades hålla henne i en väldiigt låg form. Galoppen var bäst, då satt jag stilla med händer och skänklar medans hon galopperade i en låg form. Hon tyckte det var roligt idag! Sådana pass som detta får verkligen mig att le, att en vila kan göra så mycket.

Tror inte många riktigt förstår hur välbehövlig vilorna är, dels så bygger hästarna upp musklerna under vilan och återhämtar sig. Tycker hon är mycket finare nu dessutom! Inte bara att hästarna blir finare, de blir gladare också!! :)

Kommer komma in film från idag och videoblogg ev beroende om den blev bra eller inte! Vill ni se filmen?

/Johanna


Komentera här!♥

Kommentera inlägget här, skulle bli jätte glad!♥ :

Ditt ursnygga namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Din fina blogg:

Din kommentar här , Tack:

Trackback