klia hia

Stallfixet började med att jag skulle hämta in La Venza och Gepard för att fixa Lv´s mugg och spola av Gepards ben så det blir lite enklare för Kaleria med strålrötan sedan. De fick komma in någon timme tidigare än de andra just pga skitvädret- inte kul! Men det gick superbra att ta in de båda och La BVenza hängde på som ett föl som sprang efter mamman. Måste verkligen önska mig ett par fina stövlar för det håller verkligen inte som det är nu..

Senare idag linimenterade jag La Venza och gav lite massage! Tänkte på hur jag skulle massera in det och då jag tyvärr inte hittade min massageborste tänkte jag att det borde fungera lika bra med piggborsten egentligen så jag gav det ett försök. När jag står och rubbar in det märker jag vid länden hur hon skjuter rygg och sätter sig på bakbenen riktigt ordentligt. Nytt favoritställe för att klia och det är jättebra stretching!

Många hästar reagerar på det stället men har aldrig varit med om att La Venza tycker det var såååå skönt! :)

När jag linimentat henne fick hon springa av sig lite på volten, så himla mycket energi i sin lilla kropp. Hon visade upp sig lite och sparkade bakut när jag smackade på lite, så otrolig söt hon är! Tidigare har hon aldrig visat upp sig som idag så det var faktiskt riktigt kul.

Bilder ifrån idag!


Komentera här!♥

Kommentera inlägget här, skulle bli jätte glad!♥ :

Ditt ursnygga namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Din fina blogg:

Din kommentar här , Tack:

Trackback