låg form

Har mycket att göra just nu, massa som planeras för mig och La Venza men mer kan jag tyvärr inte säga mer än att jag tror det blir superbra!

Igår red jag på volten ett tag! Skrittade ut en sväng med Isabelle och Asta, dock var det så halt. Travade lite på volten i mycket voltspår då det var ganska halt på övriga delarna. Jobbade låg form på henne i både skritt, trav, höger och vänster! NÖJD!

Broddade innan ridningen, 2 i varje sko men jag gillar inte att bara ha 2... dels för att det blir en ojämn benställning och halkrisken. I helgen sätter jag i så jag har fyra i varje sko.

Idag blir väl det lite tömkörning alt bara springa av sig.!

/ Johanna

Komentera här!♥
Postat av: Rebecka

Jag vet men kan inte blogga om hesten, ja du vet varför ;)

2011-12-09 @ 20:28:49
URL: http://rbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här, skulle bli jätte glad!♥ :

Ditt ursnygga namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Din fina blogg:

Din kommentar här , Tack:

Trackback