Shit..

Såg att Johanna bloggat jätte mycket, så nu får väl jag också ta och blogga lite mera än jag gjort tidigare.

Men idag har jag haft en "pappasysterochjagdag", vi var på skansen och så, haha lite kul, men väldigt kallt. När vi åt så såg vi typ på en film, från disney, haha, alla satt klistrade.

Innan dess var jag och pappa och sprang, har tappat super mycket kondition när jag varit sjuk nu i tre veckor. Sprang 2,5km och jag var typ helt död efteråt. I går när jag var och tränade kände jag också hur sjukt mycket efter jag var alla andra, så nu blir det hårdkörning.

Ikväll blir det i alla fall träning för Bettan, ska bli riktgit kul. Igår fick han springa av sig i ridhuset och i Onsdags red jag ju lektion för Astrid Lamprecht, den lektionen var väldigt givande, kanske kan utvärdera den ordentligt?

/Pernilla

Komentera här!♥

Kommentera inlägget här, skulle bli jätte glad!♥ :

Ditt ursnygga namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Din fina blogg:

Din kommentar här , Tack:

Trackback