Shopping

Idag blev det lite shopping, rosa som jag är köpte jag clavers B-vitamin och sedan en spannhängare. Tror det blir jättebra!

Imorgon ska Jag josefin, Pernilla, Kaleria och Rebecka rida ut tillsammans på julaftonsmorgonen! Jag kommer bara skritta lite lugnt! La Venza ska få ett orange BR schabrak av mig imorgon i julklapp. Otroligt att jag inte ridit med det på en månad, det är nytt och köpt på globen (meningen som juklapp men om jag känner mig själv rätt hade jag inte orkat vänta på julafton...men jag känner mig själv inte riktigt lika bra....hade nästan glömt schabraket! oups!

Har tagit hem massa benskydd och lindor som ska tvättas till på måndag....

Lördag- Uteritt
Söndag- Vila (springa av sig på volten)
Måndag- .......

Komentera här!♥

Kommentera inlägget här, skulle bli jätte glad!♥ :

Ditt ursnygga namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Din fina blogg:

Din kommentar här , Tack:

Trackback