Söndag

Idag är det ju söndag, vilket betyder skola imorgon :/

Idag hade vi stallet hela dagen, då ger man mat och sen släpper ut, sen fodrar man lunch sen insläpp och sen fodrar man kväll. Så jag åkte med mamma på morgonen till stallet. Vid åtta fixade jag i ordning Gullmar och sen red jag iväg med Kristina. Red mot Balingsta och busade lite. Vi galopperade väldigt mycket men han skötte sig rätt bra. Det är ju såklart att han bockar men inte dumma bockar utan bara busiga bockar, vi hade super mysigt och kul:D
Både zlatan och gulle är ju rätt fjolliga av sig så dom skrämde upp varandra lite. I alla fall en trevlig ridtur och dom blev rejält svettiga(även jag, haha) även fast dom är klippta..

Nu ska jag snart göra mig iordning inför kvällen, då kommer kusinerna hit och firar mamma som för övrigt fyllde 43år i fredags!!!

/Pernilla



Komentera här!♥
Postat av: Anonym

VIlket stall står du i? och hur är det där? Sköts det kollektivt?

2011-12-04 @ 21:01:46

Kommentera inlägget här, skulle bli jätte glad!♥ :

Ditt ursnygga namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Din fina blogg:

Din kommentar här , Tack:

Trackback