Svar på fråga

    



Fråga: VIlket stall står du i? och hur är det där? Sköts det kollektivt?

Svar: Tänker inte gå in närmare på vad stallet heter osv eller vart det ligger, men jag kan säga att det ligger i närheten av ågesta.

 Jag tycker personligen att vi har ett jätte bra stall, vi har rätt stränga regler men det behövs tycker jag. Vi har 12 boxplatser, endast valacker då vi inte tar in ston. Själva stallet är lite litet men det funkar ju bra när man har ponny, lite svårare med storhäst. Sen har vi en uteridbana med nylagd material som inte ska smälta på vintern. Vi har också ett ridhus men det är väldigt litet, samma där.. Det går bra om man har ponny.

Nja, det sköts inte helt kollektivt utan endast på helger och vardagar så delar vi på alla insläpp. Man har kanske en helg var sjätte vecka och några insläpp per månad. Men jag tycker att det funkar bra.

Hoppas att du blev nöjd med svaret, bara att fråga om ngt var oklart:)

/Pernilla


Komentera här!♥

Kommentera inlägget här, skulle bli jätte glad!♥ :

Ditt ursnygga namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Din fina blogg:

Din kommentar här , Tack:

Trackback