svar på kommentar

Anonym: Varför använder du benskydd med ull mitt i sommaren?Blir hon inte väldigt svettig?

Svar: Hej! Det finns inga speciella skydd som bör användas endast till sommaren/vintern. Dessa benskydd passar året om och för mig har det inte varit något problem. Självklart väljer man väl inte de varmaste benskydden på de varmaste dagarna men dagen som den på bilden var inte kokhet om man säger så och de är inte alls speciellt varma men det beror väl häst till häst. Jag varierar väldigt mycket och beroende vad som passar till outfiten bestäms benskydd och lindor. Skulle inte säga att dessa är varmare än lindor med padd?! Om du sticker ner fingrarna mellan lindorna känner du att de är minst lika varma som dessa! Detta är mina åsikter i alla fall! :)

Hoppas du är nöjd med ditt svar!



Komentera här!♥

Kommentera inlägget här, skulle bli jätte glad!♥ :

Ditt ursnygga namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Din fina blogg:

Din kommentar här , Tack:

Trackback