Tvättis & skrubbis

Idag red Kaleria La Venza, just för att jag inte hade tiden till det idag och hon behövde komma ut!
Började dagen med skola, idrott och sedan till stallet efter skolan där jag fixade all mat och mockning. Mot hööks åkte bilen och jag kollade lite på täcken, ska nämligen köpa ett tjockare täcke att ha som ska vara 300 g innetäcke att ha snart när det börjar bli kallare. Det jag har nu är lite klumpigt då det egentligen är ett övergångstäcke att ha ute men jag tycker det är lite för klent för det och för snyggt för leran så här års! ;)

Kaleria skrittade ut idag på La Venza! Har gått jättebra och La Venza var väldigt pigg och lite busig idag fick jag som rapport!

Fina reflexer på!
Kaleria har borstat och fixat benen, så gulligt!

Kaleria skickade lite bilder som jag kan lägga ut på bloggen, superbra!


Klippningen


Komentera här!♥

Kommentera inlägget här, skulle bli jätte glad!♥ :

Ditt ursnygga namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Din fina blogg:

Din kommentar här , Tack:

Trackback