Vart jag mig i världen vänder, står jag här med tomma händer

Idag åkte jag bara till stallet för att mocka, sköta om han och brodda(eller mamma hjälpte mig). Broddade bara i två hål på varje fot, det behövs inget mer nu skulle jag tro. Sen så ska vi brodda i alla fyra hålen när det har blivit lite mera is och halt och så.

Skolan idag gick bra, förutom att vi fick sluta hundra år senare än vad vi egentligen skulle ha gjort..
Hade förhör i engelskan men hade inte pluggat, förutom några minuter innan, men tror att det gick ganska bra i alla fall.

Nu ska jag i alla fall åka iväg och träna, blir hämtad kvart i sex så det är snart dax att göra sig iordning.

/Pernilla


Komentera här!♥

Kommentera inlägget här, skulle bli jätte glad!♥ :

Ditt ursnygga namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Din fina blogg:

Din kommentar här , Tack:

Trackback