Veckan som varit

Har haft lite dålig tid till att blogga! Men nu tänkte jag skriva lite info om dagarna som varit och helt enkelt vad som kommer hända framöver.

Måndag- La Venza fick springa av sig på volten med Gepards!

tisdagen red jag lite på volten, ca en timme inkl fram och avskrittning! I början gjorde vi mycket volter och bågar för att få henne bra lösgjord. Mycket pauser för att hon skulle återhämta sig och även lite galopparbete. Nöjd! Ett väldigt bra pass.

Onsdagen red Kaleria eftersom jag inte hann och hon behöver ridas! Hon jobbades mycket i låg form och det hon behöver träna på. Gick bra!

Idag tänkte jag gymnastikhoppa ca 20-30 cm på volten beroende hur underlaget ser ut idag.

Imorgon beroende om jag har broddar rider jag nog ut.

/Johanna


Komentera här!♥

Kommentera inlägget här, skulle bli jätte glad!♥ :

Ditt ursnygga namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Din fina blogg:

Din kommentar här , Tack:

Trackback