Foderbyte och städning

Det första jag blev sugen på att göra idag när jag kom till stallet- att städa! Jag började ränsa lite utanför mitt skåp och tog upp det jag inte behöver för stunden. Hittade mitt ländtäcke som varit borta i ett halvår och ett blått schabrak som kommit hem för att tvättas! Tänkte nu innan helgen visa lite utav mina schabrak och historiken hos de. Jag kommer ihåg vad jag fått varenda schabrak ifrån, vem som köpt de och priser! Kungligt!

Sedan rensade jag bland mina foderburkar och vad som får vara kvar nere i foderkammaren och vad som bara ligger där och skräpar! Någon dag måste jag verkligen organisera bättre uppe i skåpet på loftet och bland mina täcken. Det ser verkligen inte bra ut kan jag lova... Före/efterbilder kommer när jag väl får det gjort.

Imorgon ska vi ev åka och köpa foder och lite småsaker! Foto och lista på vad jag köpt! La Venza får vila imorgon!

/Johanna

Komentera här!♥

Kommentera inlägget här, skulle bli jätte glad!♥ :

Ditt ursnygga namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Din fina blogg:

Din kommentar här , Tack:

Trackback