Fredag

Idag är det fredag igen, känns som om det var igår typ? Men idag så ska jag rida dressyr i ridhuset. Jag ska testa att rida barbacka idag, vi får se hur det går. Kanske åker jag av, haha. Sadelprovaren sa att det var en ganska bra grej att göra nu när jag inte har en sadel som passar super. För att inte förstärka hans problem i höger sidan så ska jag rida barbacka.

Problemet är att han bara släpper höger sidan i sadeln jag har nu. Men när jag red i amerigosadlarna så tog han stöd direkt. Det var en sån stor skillnad! Nu håller vi på att leta sadel, begagnat. Känns lite dumt att köpa en ny för x-antal tusen, när han troligtvis kommer att muskla om sig om ett halv år. Nej, men det känns dumt att köpa en helt ny.

Nu ska jag ialla fall ta och göra mig iordning för skolan. Sluta fyra, bloggar antingen då eller senare ikväll.

/Pernilla 


Komentera här!♥
Postat av: viki

Vad söt bild :)



Åh, du har så fin blogg! Designen är så cool! :D

Hoppas du haft en bra dag?



Förresten, ska vi följa varandras bloggar? :)

Kram!

2011-11-25 @ 21:25:36
URL: http://vikisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här, skulle bli jätte glad!♥ :

Ditt ursnygga namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Din fina blogg:

Din kommentar här , Tack:

Trackback