Godmorgon

Försov mig idag.... suck! Jag är så otroligt trött efter globen! Kan skriva helgens schema ink dessa dagar framåt!

Fredag- Globen 10.30-23.30 = 3 shower + shopping . La Venza vila
Lördag- Globen 8.30-23.30 = 1 show + massa shopping. La Venza vila
Söndag- Globen 8.30 - 13.00 = 1 show + shopping. La Venza vila.
Måndag- Praktik 8-17 och behövt gå upp tidigt pga lång resväg. Åker direkt till La Venza som får vila. Spolar ben och borstar lite.

Tisdag- Ridning med real + stalltjänst 9-15 och därefter ridning 17-18. Stannade där lite och sedan åkte jag direkt till stallet och La Venza fick vila. Musklat sig mer på mankammen och blivit lite biffigare! Direkt hem och äta sent och sitta uppe med datorn ett tag. Sova och vakna helt död!

Idag ska jag till stallet direkt efter skolan, då ska jag få lite tid där och vara där flera timmar, miss it! Men tänk att jag som aldrig försover mig! Hade feber i måndags dessutom men som försvann. Helt trött i huvudet dessutom!

När det var globenhelg sov jag 4-5 timmar per natt för jag hade så mycket att göra!

Framöver ska jag bli bättre på bloggningen och jag tror jag ska klippa La Venza idag beroende på hur hon ser ut i renlighetsväg ;) Ska fråga Kaleria om hon orkar hjälpa mig med det! Man behöver ju ha någon till hjälpreda vid klippningar!

Ses!

/ Johanna

Komentera här!♥

Kommentera inlägget här, skulle bli jätte glad!♥ :

Ditt ursnygga namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Din fina blogg:

Din kommentar här , Tack:

Trackback