Godmorgon!

sitter just nu och äter frukost. Idag börjar jag skolan kl.8, inte kul. Igår fick Gullmar longeras av mamma, han hade tydligen varit ganska jobbig och bockat ganska mycket. Vi har ju köpt ett longeringssystem, och det finns en rem där bak som ska skjuta på bakbenen så då blir han väl lite arg på den.

Idag så ska jag nog rida ett dressyrpass i ridhuset. Skulle egentligen ridit ut men insåg sen att jag inte skulle hinna det, för vi har kickoff med friidrotten.

/ Pernilla



fin ponnyn ♥

Komentera här!♥
Postat av: Josefine Pehrson

SV; Nej verkligen inte, haha :D Men jag kan väl en del.. xD det kostar ca 100 kr :)

2011-11-24 @ 06:36:39
URL: http://fantasias.blogg.se/

Kommentera inlägget här, skulle bli jätte glad!♥ :

Ditt ursnygga namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Din fina blogg:

Din kommentar här , Tack:

Trackback