Hej

Hej ni där ute som läser våran blogg just nu!

Johanna heter jag, född 1995 och bor i stockholm. Jag har en ponny vid namn La Venza som för övrigt betyder utgångsdatum på spanska!

La Venza är en underbar ponny men som kan vara ganska svår att ha och göra med ibland men vi är väldigt lika varandra vilket är både positivt och negativt. Det är bara jag och min medryttare Emelie som rider La Venza, hon är lite av en enmanshäst. Jag tävlar och tränar på lokalnivå i lätt klass.

LV som hon också brukar kallas för är en svensk ridponny korsning mellan Ardenner och Connemara. 147,5 cm hög och därmed D-ponny. Mörkbrun och stoig!

Rider med skolan på tisdagar och även en ridskolelektion samma dag. Förutom det kommer det tränare ut till mig 1-2 gånger i veckan. Man lär sig något nytt varje lektion.

I bloggen kommer ni få läsa om mina shoppingdagar, träningar, tävling och massa tips och roligheter för er läsare! Foton i varje inlägg med mycket uppdateringar och filmer!



Komentera här!♥

Kommentera inlägget här, skulle bli jätte glad!♥ :

Ditt ursnygga namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Din fina blogg:

Din kommentar här , Tack:

Trackback