Lite stuff


Kyra K tävlingsskjorta



Kingsland star ridbyxor



Här är 2 utav sakerna jag köpt på globen! När jag testade tävlingsskjortan kände jag direkt att den passade mig bra och att jag ville ha den. Gillar detaljerna och allt på den. På bilden ser den inte mycket till världen ut men den är både skön och skitsnygg!

Nu ska jag inviga mina kl byxor och vänja in mig med de lite! De skulle egentligen kunna vara 1 cm större i midjan men det ska tränas bort! Kan avslöja lite att jag inte änns testade byxorna när jag köpte de men jag hade tidigare testat ett annat par Kingsland byxor så jag antog att de är likadan i storleken bara det att dessa är oskodda!

Skriver en recension om de nästa vecka! (promise)

Komentera här!♥

Kommentera inlägget här, skulle bli jätte glad!♥ :

Ditt ursnygga namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Din fina blogg:

Din kommentar här , Tack:

Trackback