Lyckås

Blev ingen fodershopping idag, hittade heller ingenting jag skulle köpa på lyckås men jag kollade lite vad jag ska önska mig i födelsedagspresent och julklappar. Men som sagt fanns det inte jättemycket!

La Venza fick vila idag och vi snabbfixade lite i stallet! Ang foder ska vi börja med lite lusern igen och lite betfor.

Det hon får just nu är alltså 9 kg hö, 0,5 kg havre, magtarm och sedan ska vi öka på med lusern och betfor inom en vecka!

Imorgon blir det mobilbloggning från globen! Om jag träffar på kändisar kommer bilderna in direkt ;)

/ Johanna

Komentera här!♥
Postat av: Jag

Då får du säga till min älskling att han borden komma till mig ;)

2011-11-25 @ 10:17:21
URL: http://gepardsochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här, skulle bli jätte glad!♥ :

Ditt ursnygga namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Din fina blogg:

Din kommentar här , Tack:

Trackback