Reflexer

Nu börjar det att bli så mörkt att man måste ha reflexer på, eller det har varit så ett tag!

Något jag tycker är jobbigt att benreflexerna nästan aldrig går runt benlindorna eller skydden. Tycker det är jätte jobbigt, men nu har jag faktiskt ett par bra reflexer. De är från Horze och jag tycker att dom är jätte bra! Lätta att sköja av och bra kvalitee. Ibland brukar dom ju spricka men inte dessa. Dom är super, det bästa är nog också att dom går runt benet med skydden på.

Sen behövs det ju självklart mer refleker är bara benreflexer. När jag rider ut i mörkret så brukar jag ha reflextäcke och väst och även brösta ibland (och självklart benreflexer). Lite läsktigt ifall man inte skulle synas.


Dessa benreflexer har jag och dom hittar ni här!


Benreflexer

 

/ Pernilla


Komentera här!♥

Kommentera inlägget här, skulle bli jätte glad!♥ :

Ditt ursnygga namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Din fina blogg:

Din kommentar här , Tack:

Trackback