Tömkörde

Det fick som sagt bli lite tömkörning idag! Kommer in en videobloggning imorgon från idag!

Började med att promenera ut i mörkret 15 minuter, travarbete i båda varven 30 minuter och sedan skrittade jag av henne 10-15 minuter igen. Känner att det gick bra I början var hon ganska svårjobbad men hon slappnar av mycket bättre i vänster varv så då lossnade hon och var mycket mer harmonisk!

Dagens outfit är bara pinsam! Men jag bjuder på det!

Jag La Venza
Röd dunjacka                      Vinrött sammetschabrak
Rosa/vit mjukisdress            Röd/blå senskydd + royal blue benlindor bak
röda gummistövlar               Brunt pullarträns
Jacson hjälm

Komentera här!♥

Kommentera inlägget här, skulle bli jätte glad!♥ :

Ditt ursnygga namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Din fina blogg:

Din kommentar här , Tack:

Trackback