Trött

Är väldigt trött, hemkommen ifrån stallet! Borstade La Venza grundligt idag och spolade benen. Måste klippa henne nu i veckan, hon är inte så fräsh! Jag tror jag klipper benen en dag och kroppen en annan dag. Får se, kanske hinner imorgon!

Dagens ridning med skolan gick som vanligt skit, det går verkligen aldrig bra för mig så jag börjar bli lite less på det nu och att jag har dålig sits och att inte kunna göra flera saker på en och samma gång förstör ju allt. Andra lektionen- likaså!

La Venza har musklar sig jättefint under vilan, halsmusklerna är biffigare! Att lite vila kan göra så stor skillnad!



Imorgon kommer veterinären för vaccination, ska se vad hon säger om La Venzas mage!

Komentera här!♥

Kommentera inlägget här, skulle bli jätte glad!♥ :

Ditt ursnygga namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Din fina blogg:

Din kommentar här , Tack:

Trackback