Vilken dag!

Haft en underbar dag idag! Träffat dressyrmupparna, lite PA kändisar och skulle träffat Patrik Kittel men jag hann inte för jag stod i montern. Bilderna kommer imorgon, bloggar från min andra dator nu och då vill inte bilderna komma in i inlägget....suck!

Det jag fick med mig hem blev ändå back on track, mylerbett, reflexboots och en KL jacka! Sparar mig lite på shoppingen, mer kommer imorgon men jag tror faktiskt det mesta blir på söndag och då får man hoppas priserna har pressats lite! Bästa idag var mässan och umgänget! Självklart var alla 3 shower också väldigt bra och det var roligt att de clinicen med Kyra eftersom den var väldigt lärorik.

Vet inte hur många fodertester jag fått idag, flera kilo fick jag bära runt på! Tycker det varit helt okej med folk nu idag och inte alls så mycket folk.

Har kunnat hålla mig ifrån schabraken....får se om det blir så hela helgen! Schabrakförbud av mamma men jag har hittat flera snygga träns jag troligtvis kanske ska köpa!

Kramisar

Komentera här!♥

Kommentera inlägget här, skulle bli jätte glad!♥ :

Ditt ursnygga namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Din fina blogg:

Din kommentar här , Tack:

Trackback