Heja Pernilla!

GodKväll alla glada människor!

Idag har jag ridit på första gången sedan i måndags då jag olyckligtvis föll av en häst i stallet och gjorde illa mig vid ryggen. Jag har både haft svårt att gå första dagarna, sitta i soffan tex och att böja mig ner. Att gå och lägga sig har till och med det varit jobbigt, speciellt att inte kunna ligga som man vill och sova!

Imorgon blir en rolig dag! Först ska jag först trimma lite på La Venza och sedan ska följa med Pernilla till stäket för tävling! Det ska bli en rolig dag, framförallt ser jag väldigt mycket framemot ridningen med La Venza. Men framförallt bra för mig att hänga med Pernilla och bli tävlingssugen! Tycker alltid det är lika roligt, dessutom går det alltid så bra för Pernilla på tävlingar :-)

Morgondagens ridning blir med La Venza på ridbanan, jag har varit seg med att verkligen sätta mål för min ridning och kräva utav La Venza men nu ska det bli ändring för det om jag vill komma dit jag vill. Det har blivit mycket att vi är på volten senaste dagarna men man behöver ju inte alltid hitta på tråkigheter där- igår busade vi lite och löshoppade lite smått.

(Bara för att jag skulle lägga in en bildbomb ville såklart inte kopierainknappen fungera.....typiskt!!)

Vi hörs mer imorgon för resultat för pernilla :)


Komentera här!♥

Kommentera inlägget här, skulle bli jätte glad!♥ :

Ditt ursnygga namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Din fina blogg:

Din kommentar här , Tack:

Trackback