FÖRLÅT

Jag har inte bloggat på evigheter, tror Johanna är lite arg på mig för det men vi får hoppas hon förlåter mig, men i alla fall så har jag inte hunnit blogga nu i helgen för då har jag varit på tävlingsresa med friidrotten, kom hem nio igår och efter en hård helg kände jag mig inte för att sätta mig ner och blogga. Men det ska bli bättre, roligare, och intressantare inlägg!

Under tiden jag har varit borta har mamma tömkört Gulle och det gick tydligen jätte bra, det är ju ioförsej lättare att hantera problemet från marken. Men idag ska mamma antingen tömköra igen eller gå en promenad med honom. Men imorgon ska jag rida. Det ska bli kul, har inte ridit sen i torsdags! Mén nu ska jag avsluta detta inlägg innan det blir för tråkigt så bye! ;) /Pernilla


Komentera här!♥

Kommentera inlägget här, skulle bli jätte glad!♥ :

Ditt ursnygga namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Din fina blogg:

Din kommentar här , Tack:

Trackback