Gulligponny.se



- bild från hagen idag -

Idag åkte jag till stallet med mamma och jessica på förmiddagen, jag hade tänkt att rida i ridhuset men det var så fint väder så  jag red ut istället med Jessica. Vi tog det ganska lungt, Gulle var galen som valigt flög i luften mest hela tiden. Nej, men det var rätt bra undrelag idag, det låg ju snö på marken så det var ju super mysigt.

Fixade lite med Outfiten jag ska ha imorgon när vi ska på markarbete för Rickard Pallin. Ska bli roligt, fick nyss reda på att han var sjukså det kanske inte blir av men förhoppningsvis så. Det blir svarta läderskydd och grönt militärshabrak :D Sött på lillplutten!
Vi hörs! :)

/Pernilla


Komentera här!♥
Postat av: Lisa - Dressyrfokus.blogg.se

SV: Hahahahahhaa ja jag får göra det! :o

2012-01-06 @ 18:43:29
URL: http://dressyrfokus.blogg.se/

Kommentera inlägget här, skulle bli jätte glad!♥ :

Ditt ursnygga namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Din fina blogg:

Din kommentar här , Tack:

Trackback