"Hästar är rädda för två saker, sånt som rör sig och saker som är stilla"

Idag på förmiddagen så åkte jag och Jessica till stallet. Vi red först, och det var väldigt hårt i marken så vi red typ bara 45min och mestadels skritt, och lite trav. Gjorde några skänkelvikningar och slutor över vägen och det gick bra!
Sen mockade vi och gjorde mat, smorde sedan mina träns och sadelhjorden. Har blivit jätte dålig på att smörja men ibland får jag något ryck och smörjer var och varranan dag :P



Komentera här!♥
Postat av: Jessica

Vad är det för märke på shabraket som du har på denna bilden? :)

2012-01-09 @ 15:05:16
URL: http://www.nattstad.se/frökenbrunett

Kommentera inlägget här, skulle bli jätte glad!♥ :

Ditt ursnygga namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Din fina blogg:

Din kommentar här , Tack:

Trackback