Hööks uppfinning...

Hööks har för ett tag sedan lanserat ett par nya magic glow hanskar anpassat till iphone och touchtelefonerna. Med dessa ska man kunna använda telefonen och trycka på knapparna som annars kanske är brukar vara svårt om ni förstår vad jag menar. När jag såg dessa tyckte jag att det var en smart sak men sedan när jag för ett par dagar sedan var på hööks råkade jag springa på de lite snabbt och var ju såklart tvungen att känna lite på de och upptäckte att de är precis samma material som vanliga stickade vantar. Jag har då inga problem med att använda telefonen med vantar- har ni? Vet inte riktigt hur bra dessa egentligen var eller om man änns vill använda de..!

Om man nu i vinter rider med vantar kanske man dessutom tycker dessa är för tunna, skulle i alla fall jag tycka! vad tycker ni om dessa?


Komentera här!♥
Postat av: Sandra - Hon med isabellen!

Sv: nej, lite läskigt faktiskt, hade aldrig hört talas om det innan! :O



Sök runt på "snö på bloggen" (ex) på google så hittar du, finns flera olika som man ska ha så ;) Tack så mycket för de fina orden om bloggen! <3

2012-01-03 @ 21:15:11
URL: http://ponnybruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här, skulle bli jätte glad!♥ :

Ditt ursnygga namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Din fina blogg:

Din kommentar här , Tack:

Trackback