Im coming home

Idag är dagen jag kommer hem till stockholm, har nog ganska mycket för mig nu i veckan...trots hästlös! Det är nu jag verkligen kommer känna på hur det känns dessutom.

Måndag idag- Åker hem, hämta hem kaninerna och bara ta det lugnt.
Tisdag- Rider med skolan och på Ågesta, sedan hem och plugga lite gissar jag på.
Onsdag- Veterinär med Diana.
Torsdag- Ev träffa Pernilla.
Fredag & helgen- vet inte =)



/ Johanna

Komentera här!♥
Postat av: Louise

Sv: Haha! Okej, men på vilket sätt i ögonen ser jag ut som henne? :) Visst,men vill veta vilken skvaller blogg fört.. =)

2012-01-10 @ 20:27:05
URL: http://llouiseericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här, skulle bli jätte glad!♥ :

Ditt ursnygga namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Din fina blogg:

Din kommentar här , Tack:

Trackback