Linda eller ej?

Jag brukar ofta linda benen när jag rider på banan, ev när jag rider ut beroende vart jag tänkt rida, väder osv. Nu när La Venza har haft muggen har det dock inte alls blivit av på länge, hon ömmar och tycker det gör ont så då har hon även reagerat på vissa benskydd-därför har hon ofta fått gå naken på benen.

När jag lindar benen har jag alltid padd under alla slags lindor, fleece, elastiska, stickade osv. Det är något jag blivit bättre på, har inte alltid gjort så. Ibland kan man ju rida utan om man inte har de hemma, om de är smutsiga eller liknande men generellt lindar jag alltid med padd.

Nu vet jag inte riktigt hur hon går med skydd men jag lindar ju alltid om det är bra med muggen! Det viktigaste för henne är bakskydd då hon stryker sig! Hur har ni skydd på hästarna?


Komentera här!♥

Kommentera inlägget här, skulle bli jätte glad!♥ :

Ditt ursnygga namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Din fina blogg:

Din kommentar här , Tack:

Trackback