Mål 2012

Känns lite konstigt att skriva målen man har redan nu...tänk att det redan är nytt år (något jag inte riktigt tänkt på) Jag kommer inte skriva mina mål ännu då La Venza inte är hemma och jag inte riktigt ännu vet vad som är rimliga mål på henne men så fort hon kommer hem kommer vi sätta veckomål och inför tävlingsterminen.

Jag har väl lite mål som finns i tankarna....bli placerad i en tävling, Kunna veta hur man ska lösa problemen i ridningen gång för gång de uppstår, att planera och sätta rimliga mål med La Venza som jag ska hålla mig till. Sedan finns det massa mål som har med annat att göra i stallet men det är en annan femma, Jag återkommer med mina La Venza mål när jag känner mig redo för det! :)



Komentera här!♥
Postat av: Ingrid

Du kanske har skrivit det, men var är la venza? :) <3

2012-01-11 @ 22:37:41
Postat av: EVelina

SÅ söt häst! Påminner lite om min ponny på något sätt ;)

2012-02-08 @ 11:14:22
URL: http://ewelinaduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här, skulle bli jätte glad!♥ :

Ditt ursnygga namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Din fina blogg:

Din kommentar här , Tack:

Trackback