Mycket idag...

Idag var min första riktiga skoldag, Vi hade mycket naturbruk och svenska idag och det är något jag tycker är riktigt tråkigt. Dagen avslutades med roliga lekar som var mycket roligt!

Fått info från La Venza, Hon sköter sig väldigt bra! (Då blir man ju väldigt stolt).

Kan också berätta varför vi varit dåliga på att blogga igår/idag. Jag har haft väldigt fullt upp då ett utav mina husdjur mått dåligt, vi har varit hos veterinär idag och får tänka väldigt mycket på det.

Pernilla blev avkastad igår som jag förstod det och det lät inte alls roligt! Hoppas ni har överséende

/Johanna

Komentera här!♥

Kommentera inlägget här, skulle bli jätte glad!♥ :

Ditt ursnygga namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Din fina blogg:

Din kommentar här , Tack:

Trackback