Något tips?

Någon som vet med oledade bett vilken storlek man ska välja? Bör man välja sin vanliga storlek eller en storlek större? Vet att man på Novabetten ibland behövt en större storlek. Vore bra att veta nu när man ska köpa, lutar åt ett rakt med fasta ringar först och främst och ett äppelbett man får tävla på..



Komentera här!♥
Postat av: Lina & Tova <3

Svar : Svarar på din fråga här istället :D

Vi kan tyvärr inte se din header :/ men resten av bloggen är fin, bra inlägg :D



Linas färg : Plommonröd

Tovas färg : Ljusrosa



Hoppas du blev nöjd med svaren c:

kram

2012-01-08 @ 13:02:28
URL: http://ponnysmurfarnas.blogg.se/
Postat av: Tina

Jag tycker du ska ta samma storlek, allt är ju individuellt men jag har samma på alla mina utom nova som jag tom har en halv cm mindre på.

Däremot så är det inte lika illa om ett rakt bett skulle vara något långt om man jämför med ett delat bett.

2012-01-09 @ 12:38:08
URL: http://flixxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här, skulle bli jätte glad!♥ :

Ditt ursnygga namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Din fina blogg:

Din kommentar här , Tack:

Trackback