Rambo is the best

Hej allihopa! Har haft jätte fullt upp med massa igår och idag pga att fixa massa efter en hacker som hade krånglat med min facebook och hotmail hela gårdagen ;) Idag har dagen varit ganska seg, sov jättedåligt inatt vilket jag annars aldrig haft problem med...tog 1 timme för mig innan jag somnade vilket inte alls var roligt. Vaknade sedan ganska tidigt och sedan skulle jag och några från släkten till ishallen så jag passade på att gå ut med min släktings hundar och då gick vi förbi ridskolan!

När vi gick förbi ridskolan stannade jag till och bara tänkte på verkligheten, La Venza är inte i vanliga stallet nu, när jag kommer hem kommer La Venza inte vara där och det är nog det som är så svårt för mig att förstå. Jag lever helt enkelt i en overklighet nu med hopp om att jag kommer träffa La Venza på måndag...otroligt! När jag kommer hem förstår jag nog mer hur läget ligger till.

Något jag helt klart lade märke till direkt var völ vad fina täcken alla hästar hade, 90 % av alla hästarna ute hade fina rambotäcken. Blev ganska paff att en ridskola satsade så bra för sina hästar, inte alla som gör det! Vet ju inte hur alla har det med täcken och utrustning på ridskolorna men det var inte något jag tänkt mig... hade lust att ta hem varenda täcke som satt på dessa fina hästar... alla var ju så grymt fina!



/ Johanna

Komentera här!♥

Kommentera inlägget här, skulle bli jätte glad!♥ :

Ditt ursnygga namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Din fina blogg:

Din kommentar här , Tack:

Trackback