Hejdå stockholm

Imorgon åker jag till Falsterbo horseshow med bästa Cornelia! Tillbaka på onsdag kväll så det blir sjukt najs! Bara ta det lugnt och se massa fina hästar!
 
Min vardag har varit ganska hektisk nu så det blir skönt att komma bort från stockholm några dagar och shoppa!
Vill ha/ska köpa!
 
Hvpolohjälmen eller gpa = FALSTERBO MÅSTE!!
 
Ridstrumpor
brunt träns?
Brunt pannband guld
Brun remontnosgrimma
KL kläder
eskadrongrimma
mjuka boots
Hvpolo glitter schabrak till tävling
Nu överlåter jag bloggningen till Pernilla tills jag kommer hem, La Venza vilar och mamma tar hand om henne! Ska skämma bort henne med massa när jag kommer hem!
 
 

Komentera här!♥

Kommentera inlägget här, skulle bli jätte glad!♥ :

Ditt ursnygga namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Din fina blogg:

Din kommentar här , Tack:

Trackback