Lugn dag :-)

Kollade på wallander på datorn igår och somnade med datorn i knät- därav uppdateringen. Tidig fm åkte jag till stallet och kom hem för någon timme sedan! Härligt att ha halva dagen kvar att göra något på.
 
Igår kväll skrittade jag bara runt på LV några varv på ridbanan i träns och barbacka. Var planerat att rida ut med Angelina men vi tog det idag istället så kunde vi igår fokusera på att städa och skura våra boxar! Blev bra men kommer behöva ta väggarna igen.
 
Idag red jag och Angelina ut mot Vidja där läskiga traktorer väntade och så red vi förbi alla ridskolehästar i hagen. Var riktigt roligt, blev både klättring galopp, trav och mycket skritt :-)
 
Tyvärr inga bilder!
 

Komentera här!♥

Kommentera inlägget här, skulle bli jätte glad!♥ :

Ditt ursnygga namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Din fina blogg:

Din kommentar här , Tack:

Trackback