Fredag

idag var det uteritt som stod på schemat, egentligen så skulle jag och Becka rida till farsta nästen men det var ju inget vidare väder så vi red bara till balingsta, mycket trav och galopp och gulle var helt amazing. Ibland får man belöning för allt slit man lägger ner. Likaså igår när jag red på banan var och också super fin samlade upp sig jätte bra osv. Blandade dock inte in några öppnor då jag vill ha någon som kollar att de blir bra osv.

Men idag var gulle i alla fall super duktig, jätte mjuk och fin och ville inte dra en enda gång. Haha, och så hade vi lite trav tävling och det är så himla kul att känna hur dom verkligen bara skjuter på från baken och slänger fram benen så bra dom kan. åhh, han var vekligen helt sjukt härlig idag. Super nöjd. Imorgon blir det ett pass på banan, ska nog öva lite öppna och sluta skulle jag tro?
Då ska jag även rida Gilbert då Becka är iväg hela dagen och inte hinner ta honom, så jag har fått order om att rida dressyr. Det blir kul, alltid kul med nya hästar (dock har jag ridit Gilbert tidigare) .




bild från för et tag sen


Komentera här!♥

Kommentera inlägget här, skulle bli jätte glad!♥ :

Ditt ursnygga namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Din fina blogg:

Din kommentar här , Tack:

Trackback