Hej sommarlov!

Det blir pinsamt att ursäkta alla dessa gånger man inte bloggar, jag kommer skärpa till mig nu under sommaren men jag och pernilla får se till att skriva datumen man är borta så ni vet att det kanske blir några tidsinställda då. Vissa dagar kanske ingenting alls.
 
Ska kortfattat berätta lite hur det gått för mig på senaste tiden, tiden just nu är underbart i stallet. Lugnt och harmoniskt! Riktigt skönt att bara ta det lugnt och rida ut med stallvännerna och ha det roligt!
 
Det är hårdträning för min del nu vad gäller balans och magmuskler. La Venza likaså fast med ryggmusklerna som vi sakta bygger upp.
 
I hästväg och träning/tävlingar har vi massor att se över i höst, skönt att ha en massa planerat! Hade en kombitävling i juli vi tänkt åka på Rebecka och jag men den blev inte av. Istället har vi om en månad planerad La Venzas första tävling på höstterminen. I juli har jag även planerat in ett träningsweekend läger hos Eva som hade La Venza i  vintras. Även sugen på att åka till brolöten men vi får se hur det blir med det. Massor med sommarplaner jag vill planera in men inte vet om jag kan så vi får se. Inom denna vecka borde väl allt vara planerat i detalj. Om tio dagar börjar ju falsterbo horseshow dessutom!
 
De senaste dagarna har jag kört ganska hårt med mig själv under ridpassen vilket jag ska fortsätta med!
 
Vi hörs! :-)

Komentera här!♥

Kommentera inlägget här, skulle bli jätte glad!♥ :

Ditt ursnygga namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Din fina blogg:

Din kommentar här , Tack:

Trackback