Lovely

Dagens träning var så otroligt bra, sådana dagar som dessa inser man verkligen hur bra det flyter framåt. La Venza är verkligen positiv och glad till arbetet och vill alltid göra sitt bästa i ridningen och det kan verkligen glädja dagen.

Först skrittade jag fram på långa tyglar genom hela programet. Sedan travjobbade jag henne på serpentinerna och checkade grunderna. Allting kändes strålande bra! Bella kom och vi började lektionen först i skritt där vi ville ha henne lugnare men med längre steg. Samma jobb i traven där hon fick bättre steg och verkligen började trava ordentligt på riktigt med fram och bakbenen. Det blev en härlig wowkänsla när hon ökadr på och jag verkligen kunde känna det. Vi fortsatte på samma spå och red igenom programet och finslipade därefter det som behövdes träna på bla galoppren.

Allt i passet kändes underbart idag så det var riktigt roligt, är verkligen taggad till på lördag! :-)

Outfit

Vitt mias rs schabrak
turkosa benlindor

Komentera här!♥

Kommentera inlägget här, skulle bli jätte glad!♥ :

Ditt ursnygga namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Din fina blogg:

Din kommentar här , Tack:

Trackback