Tävling alá mälarhöjden

Superponnyn gör det igen, tänkte berätta lite kort om de båda klasserna!

LC:1 - Red fram lite väl länge, men han kändes fin, något springig men helt ok. Inne på banan så gick det också helt okej, men han var inte super men inte dåålig heller! Fick resultatet och det blev 68,15% och VINST!

LB:1
- Red fram lite for kort, men det är väldigt svårt när det inte är fasta starttider, men jag red runt lite och försökte tänka lite mera takt och uppförsbacke, då blev han i alla fall fin och stadig. Inne på banan så var han väldigt stadig och jag tyckte att det kändes super bra, mamma tyckte jag red för långsamt och satt som en ekorre på läktaren, men så var det verkligen inte. Fick 71,38% och VINST!

Jätte nöjd med dagen och ett bra avslut på säsongen!


Komentera här!♥

Kommentera inlägget här, skulle bli jätte glad!♥ :

Ditt ursnygga namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Din fina blogg:

Din kommentar här , Tack:

Trackback