Today

Idag ska jag träffa Hannah min vän och shoppa lite, sedan blir det vidare mot stallet! Idag kommer det bli repetion ifrån gårdagens träning. Mycket flyttande på diagonalen, kvartslinjen. Jag tror det blir så att jag travjobbar på volten och sedan beger jag mig ut och rider av henne ute så kan jag också träna lite på galoppen ute. Vem vet, planerna kan ju faktiskt ändras så det kanske blir en uteritt i stället beroende hur jag känner och hur La Venza känns.
 
Ibland kan man ju vara trött och då är det inte så kul att hårdträna och hästen kan lätt tappa suget och istället ta fram dåliga sidor. Är jag irriterad på något någon dag ser jag hellre till att jag rider ut istället.
 
Kram :-)

Komentera här!♥

Kommentera inlägget här, skulle bli jätte glad!♥ :

Ditt ursnygga namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Din fina blogg:

Din kommentar här , Tack:

Trackback