Ursäkta

Ursäkta min frånvaro, haft väldigt mycket att göra. Skolan, hästarna och kompisarna kommer faktiskt före bloggen just nu. Men det rullar på, på onsdag så startar jag en lokal LB och en Regional LA på botkyrka, tufft motstånd men jag vet ju att Gullmar också kan hävda sig med de rutinerade tävlings ponnyerna. Det blir ju lätt så att man bara tänker och kollar på hur fina alla andras hästar är som säkert kommer att vinna, men så kollar man ner på sin egen och tänker, fan, jag sitte också på en super fin ponny som faktiskt har allt som krävs för att vinna.

Men imorgon så rider jag förhoppningsvis lektion för Bettan, annars så blir det väl för mamma som vanligt då!
Men nu ska jag äta lite mat, ses! /Pernilla


jag älskar denna bilden!

Komentera här!♥

Kommentera inlägget här, skulle bli jätte glad!♥ :

Ditt ursnygga namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Din fina blogg:

Din kommentar här , Tack:

Trackback