Vilken längd?

Jag har sagt i flera veckor nu att jag ska spara pannluggen så mycket som det går...men nu i efterhand kom jag på att hon ser luffsigare ut och kanske inte alls lika snygg? Så vad tycker ni utav dessa två bilder?
 
Kort lugg
Eller

Komentera här!♥
Postat av: Alicia

Jag tycker du ska spara den lång då den ger ett bra skydd för ögonen mot flugor och andra flygande insekter!! ;) Och så var det finare ;D

Svar: Kul att du svarade på frågan, alltid bra att höra vad andra tycker :-D
passageandpiaff.blogg.se

2012-07-01 @ 14:37:28
Postat av: Elin :D

Tycker att du ska ha den lång.
När den är lockig som lång så ser hon skit snygg ut, annars genomborstad.

2012-07-02 @ 16:17:59
URL: http://immaridskoleryttare.blogg.se

Kommentera inlägget här, skulle bli jätte glad!♥ :

Ditt ursnygga namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Din fina blogg:

Din kommentar här , Tack:

Trackback