Vilket väder

Vädret är ju inte det roligaste just nu, skulle egentligen tävla friidrott idag men jag tror att jag skippar det faktiskt. Det spöregnar och man vill inte vara ute nu. Men men.. ikväll så ska ag rida lektion för Bettan, blir nog i ridhuset pga. vädret.

Detta blir troligtvis sista passet på honom innan sommarvilan, han kommer att få vila i ca 3 veckor. Det får bli så då jag är helt upptagen denna vecka och sedan åker jag iväg i två veckor eftermidsommar. Men han får det skönt och bara mysa i hagen, bli ännu mer tjock och fet osv..

Ja, allt för mig för nu, vi syns! /Pernilla

Komentera här!♥
Postat av: Sandra SG

vädert var verkligen hemst för några dagarsen. :(

2012-06-20 @ 19:49:45
URL: http://saaandis.blogg.se

Kommentera inlägget här, skulle bli jätte glad!♥ :

Ditt ursnygga namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Din fina blogg:

Din kommentar här , Tack:

Trackback