Back to normal

Nu tänkte vi alltså börja blogga igen, trött sliten tjej här efter dagens tävling. Red LC och LB på väsby och vann första klassen på 69% och andra klassen kom vi fyra i och 63.5% Sjukt spänd ponny som inte riktgt ville i andra klassen. men jag är  nöjd. Känns lite onödigt att latja runt i LC och LB och jag hatar verkligen de som ligger kvar i de klasserna bara för att plocka rosetter.

Mitt mål idag var alltså att han skulle gå runt hela banan vilket han gjorde med bravur. Jag r som sagt nöjd och trots att han var så spänd så rättade jag till han. Vi mötte en på tävlingsplatsen som sa såhär: Han är väl en kille? Killar får ju alltid ge med sig tillsist medans tjejerna tjatar sin vilja igenom, haha, ligger nog kanske ngt i det där.

Har verkligen så mycket att berätta, me kortsagt så red vi en REGIONAL LA:1 på 62.89% vilket ledde till en andra plasering. Det var ju mitt mål att debutera regionalt nu till våren. LA:P1 ska vi även debutera nu på torsdag.

Nu känner jag mig taggad på att blogga så kommentera hörni, det blir så mycket roligare då!

/Pernilla


Komentera här!♥

Kommentera inlägget här, skulle bli jätte glad!♥ :

Ditt ursnygga namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Din fina blogg:

Din kommentar här , Tack:

Trackback