Fit for fight, hård vecka framför oss!

Nu har jag verkligen bestämt mig för att vilja blogga igen och verkligen dela med mig utav mitt och La Venzas liv och vår träning framåt till prisutdelningarna. Mina mål är ju faktiskt att komma hem med rosetter. Jag har tävlingar inbokade framåt i sommar och träningsläger troligtvis. I sommar blir det ev ett meeting också- vi får sikta på det!

Nu till veckan och vad som händer härnäst, Nästa vecka blir nämligen en rolig men träningsfull vecka. På kristihimmelsfärds blir det en lokaltävling med laget i div III där vi siktar mot placering. På lördagen blir det en terrängträning hemma vid Ågesta troligtvis beroende hur hon känns efter tävlingen. Som sagt är det bara en klass jag kommer tävla och hon brukar inte bli särskilt trött, tänkte att det kunde bli en rolig grej bara att vara med på då hon älskar terrängträningarna ute vid ågesta. Vattnet brukar vara favoriten! Men som sagt får vi se hur det blir med det.

Måste också passa på att gratulera Pernilla som vann klassen på väsby idag, stort grattis!

Komentera här!♥

Kommentera inlägget här, skulle bli jätte glad!♥ :

Ditt ursnygga namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Din fina blogg:

Din kommentar här , Tack:

Trackback